CHiLLe GASTENBOEK

Je kan hieronder jouw ervaring achterlaten en die van anderen lezen

 

Schrijf een nieuw bericht voor het CHiLLrunning Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 35.172.233.2 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Inge Inge schreef op 7 maart 2017:
Tijdens de cursus die ik bij Karen volgde leer je jezelf te richten op de neusademhaling, je houding en jezelf ontspannen en in het hier en nu zijn en hardlopen...Het stukje neusademhaling is voor mij heel belangrijk geweest... Je lichaam geeft hierdoor zelf het tempo aan, je krijgt meer zuurstof binnen, je loopt meer op je vetverbranding en kan het lopen langer en makkelijker volhouden. Je snelheid gaat uiteindelijk ook omhoog en het voelt heel ontspannen en natuurlijk.. win- win dus!!??
Admin-antwoord door: Karen
Fijn dat je het zo goed doet in voorbereiding op de marathon van Rotterdam . Je hebt een goed schema gekregen van mijn collega-looptrainer Michel en je past deze techniek toe daar waar kan. Ik kijk uit naar 9 april 2017! Voor nu veel succes in de laatste voorbereidingen Inge! xK